Ruilen en retourneren

Bij DeurmatDirect.nl begrijpen we dat soms een aankoop niet helemaal is wat je ervan verwachtte. Daarom kun je bij ons je producten binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Heb je je vergist of ben je niet tevreden? Geen probleem, je kunt het product ruilen of retourneren onder de volgende voorwaarden:

 

- Staat van het product: Het product moet compleet, ongebruikt en onbeschadigd zijn.

- Uitzondering op maat gemaakte deurmatten: Houd er rekening mee dat deurmatten die speciaal voor jou op maat gemaakt worden, niet geretourneerd kunnen worden.

 

Kosten voor ruilen of retourneren

De kosten voor het ruilen of retourneren van producten zijn normaal gesproken voor jouw rekening. Echter, als wij per ongeluk een verkeerd product hebben geleverd, nemen wij uiteraard de retourkosten voor onze rekening.

 

Hoe kan je ruilen of retourneren?

 1. Bel (0561 - 23 48 00) of e-mail onze klantenservice. Vermeld daarbij jouw bestelnummer, reden van ruilen/retour en de te ruilen/retourneren artikelen.
    2. Je stuurt jouw producten retour naar ons of levert ze af bij onze winkel in Wolvega.
    3. Na ontvangst van jouw retourzending, mailen we jou een ontvangstbevestiging.
    4. Het retourbedrag wordt zo spoedig mogelijk teruggestort op jouw rekening (let op; het kan enige werkdagen duren voordat het bedrag zichtbaar is op jouw rekening).

 

Contact opnemen

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden? Neem dan gerust contact met ons op.